Krátce o vítězi

Jako organizace fungují už přes 20 let a zaměstnávají více než 100 lidí s postižením. Jejich cílem je zvýšit těmto lidem šanci na pracovní uplatnění.  Pomáhají jim získat každodenní pracovní dovednosti a základní osobní a společenské návyky, aby je tak v co největší možné míře připravili na samostatný život. Lidé s postižením u nich z přírodních materiálů ručně vyrábějí originální výrobky. Například hrnky s rytým logem, krabičky z lokálního dřeva, deky z vlny lokálních ovcí nebo chňapky tkané z látek, které by jinak skončily v koši.

Do akcelerace nastupovali s tím, že potřebují řešit marketing a fundraising. Nakonec se se svou mentorkou vrátili k úplným základům, které musí být jasně definované předtím, než se pustí do čehokoliv dalšího. Na marketing a fundraising v akceleraci sice nezbyl čas, ale za to v dobrém překopali organizační strukturu, rozdělili kompetence a naladili celý tým na stejný cíl. 

„Tým Domova Svaté Anežky udělal v rámci akcelerace obrovský pokrok a významně tak zvýšil šance na další růst svého pozitivního dopadu, říká o vítězném projektu Jakub Mareš z Nadace České spořitelny a dodává: „Vážíme si nejen jejich dlouhodobého úsilí pomáhat znevýhodněným klientům, ale také profesionality, s jakou ke své práci přistupují.

Vítězný Domov sv. Anežky získal grant 50 000 Kč od Nadace České spořitelny a další podporu od Impact Hubu. Přejeme jim hodně štěstí do dalšího rozvoje a spoustu spokojených zákazníků. Pro více informací koukněte na jejich web.

Kdo za tím stojí?

Impactfirst

Chcete získat…

…tipy a triky o podnikání, pozvánky na akce i výhody od našich partnerů? Nechte nám e-mail a 1x do měsíce je tam máte.